3 Januari 2011

Konstigt känns det i heela kroppen. Det är så tyst, så ensamt. Kunde knappt somna igår för att det inte var massa folk runtomkring som förstörde insomningen.
Men vad gör man, det är väl bara att återgå till vardagen antar jag :/

Idag så flyttar Sissi <3 ut. Kommer både bli skönt och oskönt. skönt för att sakerna i mitt vardagsrum försvinner, men ändå, jag gillade massa att bo med henne.
Men jag klarar mig, Pillipill flyttar ju in snart. Då blir det liv och rörelse här igen.

Idag ska jag sitta i köket och plugga heela dagen. Jag sksa bli klar med ett av arbeterna iaf. Måste!! Dom ska fan vara inlämnade snart :/ Ooooorka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0