Det är onsdag idag.. eller?

Och jag har inte haft en tanke på att det är lillördag. Shit, konstigt!
Kan ju visserligen bero på att jag har varit sjuk de senaste dagarna så dom har rört ihop sig till en.

Men nu börjar jag känna mig piggare iaf. Känner för att hitta på nåt, träffa folk. Men troligt nog så kommer inte det hända, om nu nte folk ringer på min dörr så jag slipper gå ut, haha..

Fick precis reda på att Karin ska till Olearys ikväll,suger lite i tarmen faktiskt. Men jag ska låta bli, har blivit alldeles för mycket det senaste, måste lugna ner mig lite. Hamna på jorden igen och bli frisk och kry först.
Men jag har ju och andra sidan varit duktig idag så jag skulle ju förtjäna det :P Neeh, jag skojar bara, jag kommer inte att gå ut ikväll, men inte för den anledningen utan en helt annan.


Nä, jag får väl sätta mig och kolla på lite Californiacation för att jag inte har nåt annat för mig. Det är ju också trevligt.

Massa gammal bild när jag är påväg till Danmark med en rosa rattmuff på huvudet, visst är jag fin :D



Puss!!

Okejdå, jag erkänner.. Skit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0