down..

Jag känner mig sjukt låg, även om jag har haft ett topp humör hela dagen så kom det som en sten över mig nu.
Det kan bero på att det är den 14:e imorgon, vilket var en väldigt speciell dag år 2010. En dag jag aldrig kommer glömma, jag glömmer nog min födelsedag och självaste julafton innan jag glömmer den dagen. det var ingen rolig dag och allt runt om kring den var fan inte kul det heller.
Men det är nog trots allt dags att jag tar tag i att börja bearbeta det som hände. Det har jag liksom inte gjort än. Jag har mest skjutit det ifrån mig, tänkt att det var väl inte så farligt, jag gjorde ju helt rätt.
Frågan är ifall jag gjorde det? eller om jag bara intalade mig själv att det var det för att alla sa det och för att det skulle kännas bäst så.
Men jag tror jag gjorde rätt, det hade ju liksom inte funkat.
Men det är kalrt att tanken slår mig hur det hade varit om jag hade valt annorluna.
Jag kunde liksom ** ***** ** ***** **!!

Förlåt för ett kryptiskt inlägg och jag hoppas att ni som inte vet inte förstår alls vad jag menar.

Bearbetningen har börjar, undra hur fan det kommer att kännas imorgon..


Kommentarer
Alex

Skickar lite positiva tankar till dig och en uppmuntrande kram.

2011-01-14 @ 00:58:28
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/
Sissi

Finns här för dig <3

2011-01-14 @ 09:46:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0