för mycket av det goda

Känns som att det har blivit lite väl många inlägg idag.
Men jag lovar kära läsare att detta blir det sista för dagen...

För nu ska jag nämligen gå och lägga mig och kolla på film. Nä det blir inga serier idag, har inga kvar att titta på. Väntar med spänning på nästa Californiacationavsnitt med tanke på att det förra slutade osm det gjorde. Ska inte säga nåt fall nån som läser tittar på serien och inte har sett det avsnittet. Men shit säger jag bara!! Aaaaah!

Dagen idag har iaf varit full av musik, en riktigt musikdag :D Underbart tycker jag, nu har jag ju nämligen skaffat spotify preminum så jag slipper "spara" på mina timmar. Kan lyssna på hur mycket musik jag vill. Musik är liivet!

Imorgon kommer Emma hit vid halv 10, då ska vi plugga fram till at vi åker till skolan och har vår sista examinationsredovisning. Shit shit shit!!

Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Anonym

Vi tycker du ska göra som du vill! ;) Men tänk på morgon dagen. ;P

2011-01-20 @ 01:14:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0