Sicken dag, sicken dag

Dagen idag då antar jag..

Jobbade 7-16, fick skjutts hem. Sooooooov..
PP och pp kom hem, gjorde mig iordning och vi åkte till fam. andersson. Massa trevligt och massa roligt och massa mysigt. Grattis Theresen igen.

Men nu sitter jag hemma, hade mer är gärna stannat kvar och det tror jag att de flesta märkte. Men fan, vuxen som man är lisom (hahahhahahha) så åker man hem itid så jag är pigg och glad på jobbet klockan 07 imorgon.

Men nu ska jag då lägga mig och försöka sova. Kommer antagligen gå skit med den saken, men då är jag hemma och vilar lite iaf.

Längar tills på måndag, då ska jag bannemig sooova!


Men men, nattinatt!!

Puss!!



Lycklig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0