Städning - Check!

Så nu ligger jag på soffan för första gången idag...
Jag har städat och fixat massa idag, så nu både lukar det och ser rent ut hemma. Himla massa duktig har jag varit :)
Ätit har jag också gjort, trots det lilla illamåendet.

Jag skulle ha åkt till Pernilla nu i eftermiddag och hållt henne sällskap medan hon tvättade, men jag vågar inte riktigt det. Sitta på en buss och känna att nu måste jag på dass är inget jag vill utsätta mig för direkt. Så det får bli en annan dag, det får bli en riktig hemma dag idag istället. Det är ju också kul...?


Denna går på högvärv hemma nu, hon gör den så sjukt bra!




Kommentarer
Joanna-Ett aspergerliv

Ställ en fråga i min bloggsvars ruta och bli länkad för mina 400-600 unika besökare/dagen:)

2011-01-19 @ 17:11:40
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0