Vilka jävla dag, haha (långt jävla inlägg)

Vaknade imorse (runt 11) och istället för att gå upp fortsatte jag kolla på Änglagård-andra sommaren. Sen sa min telefon "ruumpaa" vilket betyder sms. Smset sa att min Iphone hade kommit. Woho, och jag hoppade upp ur sängen.

Ringde Pernilla, kände att jag vile hinna med att träffa henne idag också, ville prata lite med henne. Få lite bästisråd från henne.

Så vi bestämde att jag skulle göra mig iornding, hämta min telefon, åka till mamma och skriva ut mina arbeten och sen komma till henne innan jag började  skolan klockan 17.

Allting gick kanonbra fram till att jag satt hos mamma och hade skrivit ut alla arbeten, trodde jag. Jag kom på att jag hade glömt att maila över det viktigaste arbetet.
Så jag fick åka hem och göra det. När jag hade kommit fram till busshållplatsen för att åka till mamma igen blev jag fundersam över om jag bara hade bifogat arbetet och inte skicakt iväg mailet. Så jag fick traska hem igen och kolla det, givetvis så hade  jag skickat över mailet och då var det ju bara att gå till bussen igen.

Sen åkte jag till mamma och skrev ut det sista arbetet, fick springa till bussen och missade den givetvis. Men jag kom fram till Pernilla. När jag kommer in ser jag att Pirre och Emil sitter i köket, vilket betydde att jag inte kunde prata med henne om det jag ville. Men men, vi löste det med vårt kvinnliga språk som vi knapt själva förstår.

Sen gick jag till skolan, mötte upp Emma och vi hade vår redovisning som gick lagom bra. Klart godkänt iaf!
Tog bussen hem och påvägen ringde kära mor och fick ännu mer kött på benen i mitt problem, så nu har jag nog bestämt mig. Tuta och kör bara, tuta och kör! Eller? :P
Sen ringde Daniel och ville att han och jesper skulle komma hit och äta sin mat och skratta åt mig när jag försökte få igång min iphone. Jag tänkte okej, det kan vara bra om jag får problem.

Det visade sig var ganska bra att dom kom. Bli imponerade, jag erkände det!

Så nu sitter jag här, ensam och övergiven med en iphone som inte vill riktigt som jag vill. Men det löser sig nog hoppas jag :P

Så folk, ha en bra kväll!

Puss!!


Tuta och kör, tuta och kör! Eller? tror det.. :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0