10 Juli 2011

På måndag så ska jag, syster Emma och syster Karin på sista delen av Harry P. Det är med en knut i bröstet alltså, sen är det liksom slut. Det kommer inget mer efter det. Känns konstigt.

Nu sitter jag hemma hos Petter, slutade jobba klockan 21 och gick hem en sväng innan jag kom hit.
Galet skönt med 2,5 dagars ledigt nu. Nog för att jag redan är kalasuppbokad, så särskiljt ledigt blir det ju inte.

Imorgon ska jag med Smigge till djurdoktorn för att äntligen få bort skabben ur deras öron. Sen blir det TrueBlood-dejt med Magnus.
På tisdag så ska jag med Familjen Svensson till Göteborg. Då blir det premiär för barnen på Liseberg och sen ska vi till lite fler ställen. Massa mys och jag ska ha med en sån där stor chipspåse hem därifrån :)

Men nu ska vi kolla på Californiacation, eller jag ska sova. Trött som fan efter denna helgen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0