25 Juli 2011

Zeké och jag utgör den bästa duon i "Jag kommer"..

Han ville dock inte sitta still när jag tog bilden ;)

 



Så nu sitter jag här, ett år äldre igen. Suck pust och stön.

Denna dagen har jag verkligen varit en riktig bitter-fi**a, om det beror på födelsedagen eller bara allmänt pissed off på allt vet jag inte. Men det är så det har varit iaf.

Jobbade 7-14, åkte till mamma för födelsedagsfika då hon överraskade mig med kalas med pappa och syster Emma också. Lite kuvert fick jag och är väldigt tacksam för det behövdes lite klirr i kassan.
Så när jag åkte däifrån så köpte jag med mig hårfärg för att fira mig lite extra.
Annars så har dagen inte varit så särskillt speciell. Som min jobbarkompis sa innan när vi snackade födelsedagar och mitt dåliga humör, att man blir lika bitter varje födelsedag eftersom det inte är lika speciellt och nervöst längre. det var ju det bästa som fanns när man var lite ju, det är inget jag vill växa ifrån iaf.


Men men, det har ändå varit en bra dag, är ju lite lyckligare än vanligt för tillfället även om anledningen sviker mig en dag som denna för en viss Lotta på Liseberg ;P Haha..

Men nu ska jag skölja ur håret, blondi bort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0