4 Juli 2011

Grattis min älskade pappa på 61 års dagen!






Idag har jag haft en underbar dag!
Visst jag fick jobba med dom två värsta grällkärringarna, men det gick ju bra ändå. Jag höll mig sysselsatt med saker hela tiden så tiden skulle gå så fort som möjligt :) Jag bakade till och med!

Efter jobbet hämtade Syster Emma mig och vi åkte till Gränna och farsan med henne, Pärre och barnen. Firade farsan med tårta och stohej. Hittade farsans gamla glasögon, blev kalaskär och hoppas att jag kan sno dom från hnom sen när han ahr köpt nya. Dö fräna ju!
Efter pappa blev det en sväng till mormor och morfan, skönt att se morfar hemma igen även om ha var lite bitter på hemtjänstmaten :P


Sen åkte jag till Magnus, trublood-date och tillslut kom jag hem, hem till min älskade syster. Vi lyssnade på massa gammal musik och drack öl.

Nu ska jag slänga på naruto en sväng, om jag nu lyckas lägga ner skrivandet och Lasse-lyssnadet vill säga :)

Ha det underbart imorgon på MIN lediga dag!







Du ger mig bra vibrationer, wohoo..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0