Majs :S

Alltså, all ära åt dom som lagar maten som vi serverar på jobbet, oftast god och så. Men va tusan!! Det märks att dom inte är ute och jobbar i vården, för vem fan hade serverat majs då. Majs dagen innan magmedel är ingen bra kombo kan jag säga.
Myyyyysdag på jobbet :) haha!



Annars så har jobbet gått kanon, gnäll bajs feta kossan kärringen har faktikt varit rättså trevlig i eftermiddag *ritar ett kors i handen och slår upp det i taket*.
Så nu är det bara två dagar kvar att jobba innan jag får en ledig dag till, yey! Känns fanimig som att jag jobbar varje dag, jämt och ständigt. Jaaa, jag vet nu klagar jag igen. Men jag vill också ha roligt ibland.
Visserligen hade jag rätt kul på rasten idag, fick umgås med en lite fjant som kör en döful!! rosa/svart 740. Underhållande kan jag säga, inte just 740:n (den är mest pinsam) men Adam är rätt kul.

Nä, nu ska jag sätta igång vlc och somna. 7-16 imorgon och sen en sväng upp till min älskade <3

NattiNatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0