11 Juni 2011

Såhär skulle det inte vara alls dumt att ha det idag, men jag vet ju att jag inte skulle palla med jobbet imorgon så därför ligger jag nu i min säng efter en kanon eftermiddag och kväll.

Så iaf, dagen på jobbet har varit kanon. Ska jag vara ärlig så har jag varit kanon trött hela dagen, men med tanke på vilka underbara arbetskamrater jag har så har dagen blivit super bra ändå.
Efter jobbet åkte jag hem till mamma och vi firade Midsommar. Eftersom vi inte kommer att ses då så tog vi och firade det nu istället.
Och efter mor åkte jag hem till Magnus, vi smaskade Ben & Jerrys och kollade på film, himla trevligt!


Nu så ligger jag i sängen, ska njuta av kvällen tills jag somnar eftersom jag har soovmorgon imon, wonderfuul! får sova enda till 10 om jag vill, wohoo!


<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0