18 Juni 2011

Nu är jag hemkommen från jobbet, duschad och ren, och boxen i kylen är två glas vin fattigare.
Jag hade väl hoppats på att någon skulle ut idag, men så bidde det inte och jag dör väl inte av det.
Jag får väl lägga mig och kolla på någon super bra film eller så :)

Imorgon är jag ledig ledig ledig och då ska dagen speneras med..
(damdadaaam (en famfar) )
att tvätta mellan 15-18 tror jag..
Hur kul som helst ju :)



Och sen var det en sak till.
Skriver jag negativa saker i bloggen så ta det inte på fullaste allvar. Jag använder min blogg som soppåse, den får all skit jag tycker och känner. Så har jag en dålig dag så får jävlar i mig bloggen reda på det med.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0