19 Juni 2011

Tiden går fort fort, snart är det höstrusk igen med tända ljus. Det är nog första gången (som jag känner just nu iaf) som jag inte fasar för att sommaren ska springa snabbt förbi och jag inte ska hinna med alla sommargrejer som jag vill göra.
Jag är som tur va väldigt inställd på att jag ska jobba heela låånga sommaren och tycker på något sätt att det är rättså skönt. Jag vet ju, eller jag har bestämt att jag ska utomlands när skolorna har börjat. Men vem eller vart har jag inte en aning, men iväg ska jag! Vill ingen följa med så åker jag själv! Så jag lever väl på det, låt sommaren försvinna så jag kan åka nångång. Haha!


Idag har jag iaf haft en kanon dag, inte brytt mig om någon utan bara gjort saker för mig själv.
Tvättat lite, (i vår avskyvärda tvättstuga, hata hata hata!) bäddat rent sängen, lagat underbart god mat, (som ni ser på bild nedanför inlägget) legat på soffan och kollat på Naruto och på grund av det blivit sjukt sugen på ramen, vilket jag fick lära mig att det betydde nudlar på japanska när jag läste på snabbnudelpaketet, lyssnat på massa bra musik (sån där dålig skrikmusik som mamma skulle ha sagt) på hög volym, poppat popcorn och mumsat i mig samt myst massor med mina älskade pojkar <3
Och vet ni vad, humöret har varit på topp även om jag har haft anledningar till att vara bitter :D

Så nu ska jag lägga mig i min renluktande härligt sköna säng och kolla på ännu mer Naruto.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0