5 Juni 2011

Grattis syster Karin på 33 års dagen!
Nu är äntligen kalaset över, mys att träffa mormor och morfar men annars var det väl som vanligt. En manssa högljudt tjat om ointressanta grejer. Nej, förlåt att jag är lite pesimist, men jag gillar verkligen inte att vara på kalas eller speciellt inte ha kalas.  Sen förra året då jag var så vansinnigt besviken så har jag lovat att aldrig mer ha födelsedagskalas för mig, inte förrän jag har en egen familj att fira med.
Men min jordgubbstårta jag hade gjort blev lyckad iaf :D

Vad jag ska göra resten av dagen är att ladda inför nästa vecka, 7 jobbdagar på rad. Att jag kommer att vara trött nästa tisdag :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0