7 Juni 2011

dag 2 av 7, check!

Ligger här i sängen, kom hem från jobbet för en halvtimme sen eller nåt.
Fick ett jobbigt samtal, hoppas det går vägen och att de får reda på vad som hänt och att inget mer händer. Tänker på dig <3


Annars så har eftermiddagen på jobbet varit kanon, har jobbat med världens bästa så även om det har varit sjukt tungt och förjävla varmt så har det varit superkul.
Jag har bland annat suttit i en timme och pratat med en gubbe på rumänska. Eller ja, han har pratat och jag suttit och nickat typ. Jag har bland annat lärt mig att Da betyder Ja och att Moto moto typ betyder han är tyst/han kan inte tala/han är stum.

Men nu ska jag försöka sova, dag 3 av 7 imorgon, 7-13 så en smidig tur och staden efter det. Funderar även på om man kan klippa sig nånstans imorgon, skulle inte vara så dumt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0