dagen efter midsommar

Nu är jag någolunda pigg igen. Har verkligen legat i bakisdvala hela dagen, fick en chock nu när jag kollade klockan och insåg att det snart sju. Vart har denna dagen tagit vägen??

I alla fall
Sjukt kul igår! Vet inte riktigt vad mer jag kan säga, tack Pernilla och Alex för det.
Jag fick inte ihop typ någon bra bild igår, ångrar lite att jag inte hade med mig min kamera.
Så det får bli en bild från morgonen. Pierre och Petter..



Nu ska jag väl fortsätta ligga på soffan ett tag till innan jag vandrar in till sängen.
Hoppas ni hade en lika bra midsommar som jag <3


Kommentarer
A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-06-25 @ 19:57:30
URL: http://angelijnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0