jag är lite knäpp

Nu sitter jag hemma hos mamma, ska snart lägga mig i en underbart skön soffa och kolla på tv tills jag somnar.
Kvällen på jobbet har varit lugn och skön, faktiskt. Lika negativ som alltid, men lugn och skön.
Karin messade innan och frågade om jag skulle med ut, blev ganska taggad, ap längesen jag var ute. Skulle verkligen behöva det. Men så blev det inte, dom var hos Sissi i hva när jag slutade och jag orkade inte ta mig dit.
Så jag tog min väska och åkte hem till mor istället <3

Imorgon ska jag vakna när jag vaknar (om nu inte mamma väcker mig när hon åker till jobbet), sätta på kaffe, äta fukost på altanen, fylla plaskdammen och ligga på gräsmattan hela dagen och bara njuta av ledigheten. Underbart!! Sällskap skulle jag vilja ha, så om du känner dig manad, kom till gånglåten :)

Men nu, soffan och sova :)


Kommentarer
Alex

Kom till Norrahammar och plaska i poolen med mig. :)

2011-06-30 @ 01:24:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0