jag måste gömma mig

Uuuusch!

Jag känner inte alls nu, vill bara åka iväg, försvinna ett tag. En semester skulle verkligen inte sitta fel.

Idag är verkligen en sån där dag, en sån där dag jag bara vill dra täcket över huvudet.

Detta beror nog väldigt mycket på att morfar är dålig.

Men också lite andra grejer som har hänt och händer.  Men va fan, vad ska jag göra. Kan inte göra nåt åt det och om jag ska vara ärlig så orkar jag inte ens bry mig om det.

Skiter i vilket. Håll på bara!

Jag får helt enkelt umgås med bra personer som ger mig mycket positiv energi, jävla tur att jag ska jobba på råslätt idag.

 

Böööh!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0