Uzumaki vs. Donnie

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag hittade inte på nåt speciellt ändå idag.

När jag hade duschat så bidde jag så trött så jag och syster la oss i soffan, drack lambrussco och kollade på film.
När jag hade väckt henne ett par gånger och jag fick kämpa med att hålla ögonen öppna så kände jag att det var nog rätt val gjort iaf att stanna hemma. Ladda inför helgen och nästa veckas arbete. 10 dagar på rad eller nej förlåt, jag är faktiskt ledig på söndag.

Men nu ligger jag i sängen, funderar på om jag ska kolla färdigt på filmen eller om jag ska dejta min japanes en stund. Hmm..

Ja vad väljer man..?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0