Vad göra..?


Syster och jag förra sommaren :)



Nu ligger jag i sängen och funderar lite. Utanför i vardagsrummet sitter Karin och Saarah, det var tal om utgång för deras del eller det var väl bestämt så men Karin börjar få migrän så det blir nog inte så. Men sålänge dom inte väsnas för mycket så strunar jag väl i fall dom sitter där, sova kan jag när som helst.

Vad jag funderar på är vad jag ska hitta på på mina fyra lediga timmar imorgon mitt på dagen. 12-16 liksom, vad kan man hitta på..? Hem, sova äta..? ner på stan och dra runt, eller vad ska man hitt på..? Våldgästa någon kanske, vem är hemma..?
Nä jag vet inte, får se vad jag känner för imorgon, jag vill ju ändå använda solen när den väl är framme. Vi får se.

Nu ska jag lägga mig och kolla lite serier.








fu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0