13 Mars 2011

Vaknade av alarmet och började jobba vid 07. Underbart en söndag :P
Med tanke på att Pernilla ringde och väckte mig inatt, fråga mig inte varför. Det jag fck fram av henne var att jag skulle fått eller ja skit samma, vet inte vilka som läser bloggen, kan bli väldigt dumt, haha!
Plus att hon inte idag kom ihåg att hon hade ringt, haha.

Men dagen har flytit på sjukt bra, inga slagsmål eller bråk denna dag, sjukt härligt.


Kom hem, gick och handlade, lagat en underbart god sallad som jag har längtat efter lääänge.
Och nu sitter jag i soffan med en påse naturgodis och ska kolla på Glee fram till att jag ska göra nåt annat.
Solsidan blir det ikväll men var vet jag inte.


Jag är på underbart humör idag, känns som världen snurrar för bara mig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0