14 Mars 2011

Gick upp ur sängen för inte så längesen, har legat och kollat serier sen halv 10. Himla nice att börja dagen på det sättet. Det har liksom blivit någon slags rutin på det, kolla på avsnittet jag somnade ifrån dagen innan. Haha.

Igår var det soffhäng hos Alex som sagt, lika trevligt som alltid. Och nu har vi ju en super ide till nästa gång vi är rastlösa, sjukt nice kommer det bli, hahahha.


Idag blir det arbete, Bondberget-Skeppet idag, 14-21 med en vikarie. Jag börjar lite smått vänha mig vid att jobba med vikarier som kan lika mycket eller mindre än vad jag gör. Det är rättså spännande faktiskt, det blir som det blir liksom.

Men nu ska jag väl börja göra mig iordning eller nåt.
Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0