19 Mars 2011

Nu verkar våren vara tillbaka igen efter två dagars bakslag.
Hoppas att det håller sig nu fram till sommaren :)


Idag blir det en hård arbetstur på skeppet, 12-20.30. Det låter ju inte så jobbigt, men det är det. Men men, sånt är livet och jag behöver pengarna :)

Ikväll efter jobbet får jag besök av en kär vän :) Ska bli massa roligt att träffa honom igen. Var ju några månader sen jag var och träffade Johan.

Igår då, massa trasset hela dagen, lite sura miner över nåt som det egentligen inte borde vara några surra miner över. Men va tusan, jag hoppas att det löser sig på nåt smidigt sätt, det är ju inte direkt en världskatastrof vi tjaffsar om, haha.
Sen var det jobb med vikarier som vanligt, men det gick ju bra. Alla fick sina mediciner och alla kom till säng och det är väl huvudsaken..?

Men nu kom Pernilla upp ur sängen, hoppas det inte var jag som väckte henne, mohaha ;P

Ha en underbar löördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0