6 Mars 2011

Sjukt jäla kul kväll igår! tack för att ni tvingade med mig, ångrade mig inte en sekund igår. Så himla roligt att träffa dom gamla vännerna igen :)
Det var som vanligt att sitta och snacka en jävla massa skit med Fredrik och Daniel :) Får vi göra om snart!

Idag kom jag inte upp ur sängen förrän vid 12, gytt är det. Plus att jag kände att jag behövde det.

Snart så ska jag ut på en promenad med Sandra, ska förbi willys och handla lite påvägen med hade jag tänkt. Är så sjukt sugen på mina kyllingtortillias, så det får det bli till lunch/middag idag :)


Men nu ska jag titta vidare på tvn och vänta på att Sandra hör av sig :)

Ha det fint!





Sur, bitter och framförallt besviken - men va hade jag förväntat mig egentligen?
Suck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0