blev utmanad

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år
2. Vem var den sista du träffade? Pernilla
3. Hur lång är du? 154 cm kanske
4. Vilken var den senaste film du sett? Paranormal activity 2
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hur ser din lägenhet ut idag?" till Jesper
7. Var är dagens planer? ska titta på big brother oh sen soova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vad jag vill och vem jag ska få tag på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda sen måånga år
10. När såg du senast din mamma? igår
11. Vilken ögonfärg har du? blå-grön-grå
12. När vaknade du idag? första gången vid halv 9 men somande om till 12.30 typ
13. Har du någon gång hittat en katt? tror inte det.
14. Vilken är din favoritplats? Tysta dalen i Taizé
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm.. äckliga bajamajor
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? det vet man aldrig
17. Vad skrämde dig som barn? när pappa vår eldade slänten, då sprang jag upp och gömde mig under köksbordet
18. Vem fick dig att skratta senast? Magnus
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? lite kanske
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? småland
24. Har du någon gång spytt?  Jo det har jag ju
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota i gräset på sommaren :)
26. Är du social? nja, lite lagom.
27. Vilken är din favoritglass? svåårt, men twister är ju rätt fint
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? skriver som alex, spara och slösa
29. Tycker du om Kinamat? massa massa massa gott!!
30. Tycker du om kaffe? Ingen morgon utan kaffe
31. Vad dricker du till frukost? kaffe :)
32. Sover du på någon särskild sida? japp, jag har min högersida
33. Kan du spela poker? jo det kan jag nog
34. Tycker du om att mysa? ohja! de bästa
35. Är du en beroendemänniska? Det är jag
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
37. Vill du ha barn? Yes, två stycken
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? det jag känner för just då när jag har pengar att spendera
42. Äger du dyra smycken? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? crisscross potatis grejs
45. Vem är den roligaste människan du känner? det beror på. de flesta är roliga men inte jämt och på samma sätt
46. Välj ett ärr på din kropp? har bara ett ärr, sitter på smalbenet efter bardans i turkland
47. Vad har du för ringsignal? angel med flipside
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? tror inte det
49. Flirtar du mycket? njaa
50. Vart togs din profilbild för din blogg? utanför pernillas toalett
51. Kan du byta olja på bilen? nää
52. Har du fått fortkörningsböter? har ju inte ens ett körkort så det är lite svårt
53. Vilken var den senaste bok du läste? håller på att läsa "Svenhammeds journaler"
54. Läser du dagstidningen? ibland på jobbet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? noop
56. Dansar du i bilen? ofta :D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? lyssnar sällan på radion
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? mina arbetstider
59. När var du i kyrkan senast? på min brorsdotters dop tror jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0