Förlust vs. varma mackor..?

Nu är jag hemkommen från jobbet lagom bitter för att AIK förlorade idag :/ Gilla inte. Men det känns skönt att ha Pirre hemma så man kan vara sur på någon..
Dock gjorde han/dom varma mackor nu så lite pluspoäng får han faktiskt. Men inte tillräckligt mycket för att jag ska prata med honom idag, får se hur jag känner imon.

Så nu blir det Big Brother och varma mackor och sen sängen och Californiacation, Magnus berättade att det var ett sjukt spännande avsnitt så jag har nåt att se fram emot :)

Imorgon blir det jobb 13-18, nice! Och efter det Jackass om han nu inte sover bort det imon med, haha..

Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0