pensionärer <3

Fasen vad jag gillar mitt jobb efter en kväll som denna. Sjukt mycket faktiskt och det roliga är att jag faktiskt inte är ironisk nu. Det har varit en sån underbar kanonkväll, tanterna och gubbarna har varit urgulliga hela bunten, berömt och klappat om oss som har jobbar. Då vet man liksom att man är sjukt duktig och gör sitt jobb mer än bra.

Annars så har jag inte så mycket mer att berätta, väntar mest på att Big Brother ska börja och sluta så jag kan gå och lägga mig och kolla på Naruto.
Med tanke på att alla mina älskade serier har tagit vår och sommarlov så fick jag ju hitta på nåt annat att somna till på kvällarna och då kom jag på att jag inte har sett färdigt på hela Naruto än. Naruto är alltså en gammal manga serie som jag kollade på tillsammans med mitt ex för några år sen. Så nu får jag då kolla om från avsnitt 1. Kollade första innan jag började idag och kände minnerna komma över mig från en inrökt snuskig lähenhet full av ölburkar och pizzakartonger, haha.

Vet inte riktigt vad jag babblar om nu, hade väl massa ord i fingrarna som ville ut men nu får det vara nog med det.
Ha en underbar fortsatt kväll och hoppas att ni sover så gott :)


Puss på er!






Fortfarande rätt fundersam, men det löser sig alltid


Kommentarer
cattan

hahaha benjamin tittar också på naruto..

ett avsnitt i veckan :P



pernilla tittade snett på honom sist hon var här :P

2011-04-01 @ 20:35:39
URL: http://cattans.blogg.se/
Bilalsilja

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-08-04 @ 09:10:20
URL: http://bilalsilja.blognownow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0