11 Maj 2011

Hello hello!
Var har min kära vän sole tagit vägen? Jag som tänkte bygga ännu mer på min röda härliga bränna idag. Jag visste ju och andra sidan att det skulle bli sämre väder, men jag tyckte det skulle börjat i eftermiddag efter jag hade varit hos Sissi och solat :)
Men men, nu är det som det är. Får hitta på nåt annat kul med min fina dam istället.



Vad mer att tillägga, inte mycket. Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev, jag har typ sovit. Vaknade tidigt som fan som vanligt, men det börjar bli lite mycket tjat om det nu tycker jag.
Så nu ska jag inte babbla mer jag ska dricka upp mitt kaffe istället.


Ha en fin dag i molnen :D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0