12 Maj 2011

Glad_tjej88


Nu ligger jag i min underbara sköna säng i mitt underbara lilla rum i Systrarna Laurins Paradis och njuter av en påse godis :D
Idag har jag verkligen jobbat hela dagen, eller nej förlåt. Jag hade ett par timmars ledig mitt på dagen som jag spenderade med min kära mellansyster på a6 där jag blev ett par jeans rikare. Barnavdelningen is the shit! 100 spänn, wohoo!

Så nu ska jag ligga här och kolla på avsnitt av Game of Thrones tills jag somnar :D

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, förhoppnignsvis inte allt för tidigit och sen blir det upp och fixa lite hemma tills mellansyster ringer och vill ha min hjälp att shoppa kläder.
Resten av dagen vet jag inte riktigt, jag ska hinna med att träffa Sissi framför allt och sen kanske det blir bio med Tobbe, men det beror på om jag orkar och känner föret.

I alla fall, efter omstädigheterna så har dagen varit kanon.
Ångrar som fasen att jag inte är på jobbet-råslätt i sommar, bättre arbetskollegor kan man inte få. Så även om själva jobbet är 1000 gånger jobbigare där än på jobbet-ekhagen så hade personalen vägt upp det. Men men, man kan inte få allt här i livet, haha.

Nattinatt







What to do with those feelings?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0