16 Maj 2011

Nu har jag kommit upp ur sängen för andra gången idag. Nu ska jag nog dessutom stanna uppe. Väntar på att Våra bästa bajs år ska ta slut så jag kan sätta igång lite musik och hoppa in i duschen och göra mig iordning.

Dagen idag var planerad som så, jag ska simma! Men så kom jag på för nån timme sen att det kan jag inte alls för att jag har inget hänglås. Dumt! Jävla Rosenlundsbadet till att vara så fattiga att man ska behöva ha med sig sitt eget hänglås.
Så jag planerad om som så att jag åker hem till Sissi en säng innan ho börjar jobba. Saknar min käresta plus att att jag har glömt mitt headset där och det är väldigt svårt att vara utan ser ni.

Så nu har jag tömt mitt inre till er, visst var det intressant, haha.

Men nu ska jag som sagt hoppa in i duschen och jag lovar, jag ska verkligen hoppa in :D

Undra om han väntar på mig där.. Hoppas kan man ju alltd :D



Kommentarer
Eda

hahahaaaaa, det önskar man väl alltid men han är aldrig där! typiskt :/

2011-05-18 @ 16:48:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0