17 Maj 2011

Måste väl säga som alla andra..
Grattis Norge på nationaldagen!
Jag önskar att vi svenskar på vår nationaldag firade lika mycket som Norge, dom verkar ha så himla roligt på "suttonde Maj". Men men, vi svenska är väl lite tråkiga antar jag, gillar inte att ha roligt, allt ska ju vara sådär lagom.

Meeeen iaf, nu har jag kommit hem från världens segaste arbetsdag. jag har hoppat i mjukisarna och har tänkt att stanna på soffan resten av dagen, möjligt att jag ska laga lite mat däremellan
.

Men på tal om seg arbetsdag, jag kommer verkligen få ryck i sommar om det kommer att vara lika lugnt på jobbet då som det är nu. Så fruktansvärt trååkigt! man har inte ett smack och göra så tiden går så förbannat sakta.

Och naturligtvis så får ni en vacker webcam bild.



Kommentarer
Kikki

Vi får väll fira Sverige när Sverige fyller år så det blir lite ordning! :D

2011-05-17 @ 17:35:32
URL: http://kikkilin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0