18 Maj 2011

Gomorron gomorron!

Efter att inte somnat tidigt igår heller av vissa anledningar så är jag ändå hyffsat pigg. vaknade typ precis som väckarklockan ringde klockan 9.
Så nu ligger jag i soffan och dricker kaffe och laddar med lite soft musik.
Här ska jag ligga en stund tills jag vaknar ordentligt och känner att jag vill göra mig iordning för att åka till råslätt med mamma och flyttstäda. Världes bästa mamma <3

Sen så ska vi förbi maxi också så jag kan bli av med Karins pantburkar som upptar massa plats i köket, inhandla ett hänglås ska jag med så jag kan åka och simma imorgon.

Kvällen kommer sluta i Ungkarlsgheaven med chill och film.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0