19 Maj 2011

Vaken, eller ja nästan iaf.
Sitter med mitt morgonkaffe som faktiskt jag fick sätta på idag. Karin låg avdäckad på soffan när jag kom upp. Då tänkte jag vara så snäll att ta en bild på henne för att hon skulle få se hur söt hon va när hon sover. Det gick inte riktigt som tänkt, hon vaknade och blev hur jävla rädd som helst av blixten, haha. Det såg rätt kul ut faktiskt, men nu är hon vaken iaf.

Idag har jag två val, simma eller städa och jag kan verkligen inte bestämma mig. Jag borde städa för att få det gjort liksom, men det är ju trotts allt rättså tråkigt.
Vi får se hur det blir, måste prata med Sissisnutt först, se vad hon säger om att hålla mig sällskap på råslätt när jag städar.


I eftermiddag/kväll så blir det roligt iaf :D
Då ska jag gå och fika med många från HP3INT, alltså min gamla gymnasieklass. Massa rooligt :)


Men nu lite kaffe och en cigg på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0