21 Maj 2011


Jag kom på att jag hade glömt att blogga idag. Kan bero på att jag åkte hem till mor tidigt som tusan för att vara barnvakt till min kära systerson. Det gick kalasbra för er som undrar, innehöll allt från bajsblöja, till fotbollsspelning, till vattenlek, kalasbra helt enkelt.

Sen åkte jag till råslätt för att möta upp Tompa som skulle hämta sina grejer i mitt förråd och när jag kom därifrån vad jag kalas trött.
Jag la mig en stund och har inte vaknat från det förrän nu, har varit kanonseg helt enkelt.

Jag var iväg till Willys innan och köpte massa gottgott till min och min sjuka syster (hon är alltså sjukare än vanligt idag, hostar och grejer) och har sen dess suttit på mitt feta i soffan och pratat med folk på fb. Har haft massa roliga diskussioner :P


Men nu ska jag ut och röka lite :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0