23 Maj 2011

Det är skönt att dagarna går frammåt, då blir det löning snabbare. JAG VILL HA PENGAR!

Idag ringde väckarklockan vid 8 första gången för att ringa vätterhem. Dom har fortfarande inte svarat så nu skippar jag det.
Snart kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka för sista gången till råslätt för att städa det sista, besikta lägenheten och äntligen lämna dom jävla nycklarna! Ska bli så skönt att slippa ha den bördan på axlarna.


Förresten, vet ni vad jag ska göra mer idag. jag ska ringa på ett radhus i hva. En 4:a på 110 kvadrat, två uteplatser och parkering. Vad vi (jag och sissi ska ha parkeringen till vet jag inte riktigt). Men himla nice om vi skulle få den. Men vi borde nog hitta en person till som vill flytta in till oss, vi får se hur det går med det :)
Och nu skulle jag visa Karin anonsen och den var borta :(


Men nu ska jag hoppa i ett par strumpor och borsta tänderna för mor kommer snart.




Kommentarer
Alex

ska ni köpa?? :)

2011-05-24 @ 01:57:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0