28 Maj 2011

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jävlar va tiden går fort.
det är förbövelen snart juni :O


Idag har jag varit ledig ledig ledig och njutit av att inte göra ett skit.
Jag skulle ha tvättat mellan 15-18 men när jag skulle gå ner och börja påstår den dumma aparaten att jag inte alls har bokat någon tid. Jag tror Karin måste visa mig hur den fungerar.
Men iaf, jag blev lite förbannad, skällde på mamma i min frustration. Stackarn, att hon alltid får ta min skit även om det inte är hennes fel :/
Så jag har idag tvättat upp lite för hand och sen tar jag med resten till morsan imorgon. Tur att man har tanta ibland <3
(så lite duktig har jag faktiskt varit idag, inte bara latat mig)

Sen så har jag tagit en promenad som slutade på willys och så jag köpte mat och naturligtvis lite chips. Det var ju någon som hade ätit upp mina sparade stackars pringles när jag ville haft dom i morse..

Och sen mellan allt jag har gjort idag så har jag kollat på 3 filmer, bara massa bra filmer dessutom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0