5 Maj 2011

Nu ska det tydligen bli fint väder igen :) vi får väl se ifall det händer eller om det kommer ett snöfall igen.
Såg en rolig statusuppdatering på facebook sådär strax efter det där "lilla" snöfallet kom

"Bin Laden död - ingen reaktion, lite snö - FB goes wild"


Men i alla fall, idag ska jag jobba på solglimten mellan 11 och 15 typ. Ska bli rooligt :) Skönt att få en omvårdnadsfri arbetsdag så man bara får ha roligt med pensionärerna ibland.
Efter det funderar jag fortfarande på vad jag ska hitta på. Har lite alternativ som springer runt i huvudet.
antingen då såklart packa vidare och fixa här hemma.
Eller så åker jag upp och simmar, kan vara skönt att dra ett par längder och rensa huvudet lite.
Eller så hittar jag på nåt, åker till a6 eller nåt. Måste ändå få tag på ett par mörkläggningsgardiner, skulle nog även behöva köpa ett par flyttkartonger till.

Men jag får väl se sen när jag väl har slutat vad det blir.

Men nu måste jag göra mig iordning :)

Och kan egoina lägga upp en morgonfrilla så kan väl jag göra det med, haha

fast hennes är väl ändå värre eller..?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0