9 Maj 2011

9 maj 9 maj 9 maj 9 maj 9 maj 9 maj 9 maj 9 maj

Bara så ni vet så är det den 9 maj idag.
och jag känner mig helt weird i huvudet, lite konstigare än vanligt liksom. Haha. Och då är nåt väldigt konstigt. Hade just nu velat ha en ljudblogg så ni kunde höra hur jag och karin pratar med nån slags konstig skånska blandat med smålänska blandat med granen under språk.


Idag blir det städ! Och efter det så åker jag på minisemester till skoge. har saknat mina pojkar mycket nu det senaste. Behöver lite småbarns energi.

Annars inte så mycket, sitter och småflinar åt karin som är sjukt intresserad av sitt fontierville spel. Pratar om det som om det vore verkliga livet. Typ som när folk pratar om WoW och Mindcraft typ. Men men, det är ju ett intresse det med.


Ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt alls vad jag pratar om just nu. Så ni får ha det så bra så ksa jag dricka upp mitt kafii och sen köra igång.

Och med denna bilde säger jag Gomorron!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0