aldrig mer wraps från willys!

Nu är jag hemkommen från en supertrevlig fika med Malin, malin, Emma och Pernilla. Det var visst inga fler som ville träffa sina gamla klasskamrater.


Annars idag, jo jag fick tillslut tag på en sovande trött Sissi som följde med till råslätt för städning. Men innan det tänkte jag äta med tanke på att jag antagligen inte skulle hinna hem innan fikan. Så när jag skulle ställa mig och laga till mig nåt så gick strömmen. KUUL! Jaja, det blev tre knäckemackor med mackrill, lite mat iaf.
Så när vi hade städat klart så var klockan för mycket så jag skulle inte hinna hem och äta. Så dö hungrig går jag in på willys för att köpa mig nåt, hittar tacowraps, kanon tänkte jag. 30:- det får det väl vara värt (att tillägga är ju då att jag är kanonfattig just nu så jag skulle inte ha råd att köpa nåt att äta på fiket).
Så där satt jag på bussen, efter tredje tuggan på wrapsen fick jag en benbit i munnen och äckelmagad som jag är var det bara till att slänga resten, kunde liksom inte äta upp den då.


Så fram till nu när jag kom hem har jag levt på tre knäckemackor och massa kaffe, så jag bara slängde i mig tre äggmackor nu, förjäva gott alltså :D

Så nu sitter jag här, tar ett halvt glas vin med syster innan jag ska hoppa in i sängen och kolla serier.
Mycket trevligt!
Hoppas er dag har varit lika bra som min!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0