Bööööh!

Fy tusan vilken dag!
Började tidigt med flytten som sagt, kvart över tio var jag och öppnade grinden åt Tobbe och Karin.
Sen var det hårdkörning fram till 16 typ då vi äntligen var klara. Benen skakade så trötta var vi. Inte bara jag, utan alla helt kalas döda haha.

Sen låg vi lite lågt, jag fixade lite med mina grejer, ställde iordning och fixde. Åt lite och sen kom Maran och tyckte att vi var tråkiga så vi fick ju helt enkelt rycka oss upp och köra igång vi med.

Så nu sitter vi här, Maran, karin, Kikki och jag, Pirre och Tobbe är väl pågång antar jag.


Jävlar va skön min säng ser ut!

H a e u n d e r b a r k v ä l l !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0