Gummy bears

Nu har jag heeelg och har haft det ett par timmar nu. Det gillar vi, va va va :D Haha.

Jobbade några timmar innan, efter det hämtade Tobbe upp mig och vi åkte till ikea, hittade ett par gardiner faktiskt. Himla bra ju.
Sen lämnade han av mig på råslätt där Karin satt i trapphuset och väntade på mig (inte på mig, på min dator med det nya avsnittet med vd). Sen fixade vi lite på balkongen och sen gav hon sig av.

Så nu sitter jag här, nybadad, mätt och med en påse chips och en chokladkaka jämte mig. Funderar på vad jag ska börja med och vad jag ska kolla på till det.

Imorgon kommer mor hit vid 10, då ska hon hjälpa mig med den sista packningen och efter det blir det lite fix här och var och dagen avslutas på mammas altan med grillning vin och Sissi <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0