Judgment day

Asså ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Jag har sett på fb hela dagen om att världen ska gå under på lördag men inte fått någon klarhet i vad folk har pratat om men nu så har jag förstått.

Nån nisse i USA som har studerat bibeln och räknat ut att nu den 21 Maj är det exakt 7000 år sedan Noa åkte på båtfärd och att nu på lördag är dagen då Gud har sagt att jorden ska gå under. The Judgment day!

Detta kommer väl antagligen inte att hända men man kan ju inte vara mer än människa och tänka what if. Eller det kan inte jag iaf, jag tycker att det är rättså häftigt på något sätt men skrämmande på samma gång.

Och sen tänker jag såhär med;

om nu jorden går under på lördag hur ska jag då spendera dagen? Jo jag ska flyttstäda min lgh på råslätt. KUUL! För jag tror inte att vätterhem godkänner undanflykten att jorden skulle gått under om jag skrippar städningen.

 

Men som sagt, what if..?!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0