Knäppt..

Dagen som började på så strålande humör har gått åt fel håll. Nu känner jag typ inget alls, känner mig tom, har ont i magen och är lite halvt illamående. Why..? Ja det kan man undra, men bra är det iaf inte.
Men man kan ju inte alltid vara på top säg. Tror det har lite med att göra ett samtal igår, det rör upp saker som jag försöker gömma undan.
Du bara förstöör :P

Vad jag ska göra mer idag vet jag inte. Jag skulle åkt till Magnus och kollat på film, men han messade precis och frågade ifall vi kunde skjuta upp det och det gör jag mer än gärna eftersom jag inte alls kände för det.
Så det blir nog soffa idag med, en promenad på mitt vackra (?) österägen med kanske för att rensa tankarna lite.
Who knows..






Hey there Delilah,
What's it like in New York City?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0