Kokt kräfta!

Nu ska jag snart bege mig till sängen efter en dag i soolen. Jag ser verkligen ut som en kräfta u, hoppas bara att det inte fjällar bort utan blir brunt istället :D

Imorgon förmiddag blir det hem till Sissi ett tag tills hon jobbar. Sen får jag hade jag tänkt att väcka Adam och tvinga med honom och simma, hoppas jag lyckas med det, i annat fall får jag väl åka själv.
Är sjukt taggad på simmning dock, det är väl bra!? Inte likt mig alls, men det är bara att ta tag i det sålänge sugen finns känner jag :)

Men nu som sagt sängen. Blev ju väckt vid 05.45 i morse av arga barn som inte fick som dom ville, hehe.
Ha det superbra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0