Nöt-blandning <3

Nu ligger jag i soffan och väntar på åskan, blir det ingen åska så blir Ylva ledsen och besviken. Ylva åkte hem från stan för att det började regna och åska, så den måste ju komma till ghettot med ju.

idag skulle jag ha slutat klockan 16, men jag fick gå tidigare. Så jag åkte hem lite snabbt och sen ner till stan och mötte upp Sissi. fikade lite, kollade på när hon fixade naglarna, åt lite och gick ner och kollade på balen som var idag och det var då det började regna.
Jag som hade tänkt att ta en kall en på piren idag :/

Så nu blr det nog bara mys i soffan, sällskap hade ju inte varit dumt, men jag får klara mig med nötblandningen jag köpte innan jag gick hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0