Nyttig!

Mys dag idag även om jag har fått massa bra saker gjorda.
Jag har handlat och hittade en jättefin nästa hellång klänning :)
Sen har jag tvättat och till och med fått hem tvätten från mamma.
Jag har varit på A6 med Sissi och Tobbe, köpte massa viktigt såsom sminkborttagning och värmeskydd till håret.
Sen när jag kom hem hängde jag upp de bläta kläderna, jag har burit upp massa kartonger till vinden, fixat fint köksfönstret, duschat, betalat räkningar.

En himla bra dag helt enkelt, men det bästa var nog klänningen faktiskt. Så sköön, kommer nog gå runt med den rättså mycket i sommar och fan den som säger att den är ful eller nåt :P

Nu blir det soffan och BigBrother..
Hoppas fanimig att det är Christian som åker ikväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0