19 november 2011

Nu sitter jag på bussen påväg till jobbet, jag kan ju inte påstå att jag är glad att jag tackade ja till jobbet idag. Men men, inte mycket att göra åt nu så det är väl bara att göra det bäst av situationen.
Jag lyssnar dock på podcasten med Magnus Betnér från bandit rock. Han är ju bara sjukt bra och härligt bitter, men det visste vi väl redan. Lagom bra lysning på väg till jobbet en lärdagmorgon.

Igår va vi hemma hos mor, dom (mamma, Stefan och Karin) höll på att tapetsera om mammas kök och sen blev det massa skratt tillsammans med vin och kräftor. Underbar kväll helt enkelt - kolla på andra som arbetar och äta hemkokta skaldjur och dricka alkohol tillsammans med människor man älskar. Kan inte bli så mycket bättre..

Hoppas ni hade en bra fredag igår och att resten av helgen blir kalas.
Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0