23 November 2011

Det är inte bara jag som tjuvstartar eller jag menar testkör mina adventsljustakar och stjärnor.
Jag uppmärksammade detta när jag åkte hem från Magnus idag. Massa ljus av olika slag i fönsterna.

Annars inte så mycket, det börjar bli lite jobbigt utan Petter hemma på kvällarna, inte för att jag är helt beroende av honom men man vänjer sig rättså fort att ha honom runt om kring sig någon timme om dagen iaf. Men imorgon är det torsdag och sen är det fredag och då kommer vi kunna spendera några vakna timmar tillsammans iaf, haha.


Jobbet går frammåt, fortfarande lite rörigt i huvudet på mig vad jag egentligen ska göra så jag gör allt jag kan komma på istället för att ge dom möjligheten att skälla på mig för att jag inte gör mitt jobb :P Plus att timmarna till jag får gå hem går lite snabbare.

Men nu ska jag börja något som känns som ett evighets projekt, jag ska börja kolla på serien House från början. Jag älskar Dr. House men jag har av någon anledning inte sett hela serien. Så nu när jag har lite tid över så får jag väl göra det.






Och bara så ni vet,
JAG VILL HA JULMUST!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0