7 November 2011

Ännu en helg är över och idag är det måndag. Av någon konstig anledning så känns det som det är söndag. Varför vet jag inte.

Igår var vi på kalas i Bjällebäck för lilla Alice. Hon var lika söt som alltid och fikat var kalasgott.
Men innan dess var vi i mormor och morfarn gamla lägenhet och kollade ifall det fanns något av intresse och visst fanns det de. Tror dock inte Petter tycker lika dant som jag, men det struntar jag i.

Idag blir det arbete, 14-21. Jag vet inte vad jag ska säga om det.. Det är väl gött att tjäna pengar :)

Nä, nu har jag inte så mycket att lägga till, ska klä på mig lite och sen börja plocka iordning lite i lägenheten medan petter lagar mat och diskar.

Ha det kalas super bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0